Hodnocení 1. pololetí školního roku 2020/2021

Hodnocení žáků školy bude na konci 1. pololetí školního roku 2020/2021 probíhat dle běžných pravidel jako v předchozích letech v souladu s platnou legislativou. Zároveň bude školy zohledňovat specifickou situaci a vysoký podíl distanční výuky v tomto pololetí.

Na vysvědčení budeme hodnotit klasifikací – známkou. Hodnocení tohoto velmi nestandardního pololetí bude vycházet jednak ze zjištěné míry dosažení školních výstupů, ale bude přihlíženo i k dalším skutečnostem ovlivňujícím výsledky vzdělávání, kterých žák v hodnoceném období dosáhl. Takovými skutečnostmi jsou např.:

  • účast na distanční výuce;
  • aktivita při distanční výuce (aktivní zapojení se do učení v synchronní i asynchronní distanční výuce);
  • osvojení si nové dovednosti komunikovat v prostředí platforem s učiteli i spolužáky;
  • řešení problémů spojených s distanční výukou, tvořivost, adaptabilita apod.;
  • schopnost organizovat si čas a učení v podmínkách, v nichž žák výrazně přebírá odpovědnost za svou práci;
  • to, jak plnil zadané úkoly (včasnost, kvalita, ale i tvořivost apod.);
  • to, zda si žák pamatuje znalosti nabyté při prezenční výuce a dříve osvojené znalosti a dovednosti dokáže při dalším procesu učení používat.

Doporučení MŠMT k hodnocení na vysvědčení

< předchozí článek
Distanční výuka
další článek >
Prezenční výuka

Aktuálně z naší školy

Ilustrační obrázek

Poděkování za hladký průběh testování

Milí rodiče, milé děti, milí kolegové, velice děkujeme za dnešní testování žáků (12. 4. 2021). Přístup všech k testování žáků byl velmi zodpovědný, přesto se celé ráno odehrálo v duchu…

více »

Online dotazník k testování žáků 19. 4.

Vážení rodiče, abychom byli co nejlépe připraveni na pondělní návrat vašich dětí do školy, který je spojen s testováním, moc vás prosíme o vyplnění krátkého online dotazníku https://forms.gle/wcNornAHFTmLkNwE9.Pomůže nám, když…

více »
Další aktuality »

Bakaláři

Rychlý přístup do internetové aplikace sdružující všechny funkce školy online.

Přihlášení