Škola podala tyto projekty:
Projekt „Posílení inkluze v ZŠ Campanus 3“ s registračním číslem CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001971, který je spolufinancován Evropskou unií a je zaměřen na zvýšení kvality vzdělávání pomocí posílení inkluze v multikulturní společnosti. Během projektu dojde k zapojení dvojjazyčného asistenta pedagoga, k realizaci odborných a komunitních setkávání s rodiči žáků či jejich zákonných zástupců, projektové výuky, DVPP včetně zahraničních stáží pedagogických pracovníků a prázdninových kurzů ČDJ.
zahraniční stáž 24. – 29. října 2022, Rajakylan, Finsko
zahraniční stáž 30. května – 4. června 2022, Montpellier, Francie
zahraniční stáž 24. – 27.10.2022, Švédsko
______________________________________________________________________________
Projekt „Rovný přístup v ZŠ Campanus III“ s registračním číslem CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_081/0021324, který je spolufinancován Evropskou unií a je zaměřen na personální podporu, osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů a na extrakurikulární a rozvojové aktivity
zahraniční stáž 29.5. – 2.6.2023, Německo, Hamburg
zahraniční stáž 22. – 26.5.2023, Island, Reykjavík
zahraniční stáž 16. – 20. května 2022, Island, Reykjavík
zahraniční stáž 30.5. – 3.6.2022, Quarteira, Portugalsko
zahraniční stáž 2. – 8. října 2022, Malaga, Španělsko
- v rámci operačního programu OP Praha Pól růstu v rámci výzvy č. 20 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol v prioritní ose 4 Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti projekt „Modernizace ZŠ Campanus“
- v rámci operačního programu OP Praha Pól růstu v rámci výzvy č. 21 Posílení inkluze v multikulturní společnosti v prioritní ose 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti projekt „Inkluze v ZŠ Campanus“
zahraniční stáž 27. – 30. května 2019, Jundalsskolan, Jönköping, Švédsko
Prezentace 1
Prezentace 2
Prezentace_3
Prezentace 4
zahraniční stáž 12. – 15. ledna 2020, Hedegårdsskolen, Kodaň, Dánsko
3. v rámci operačního programu OP Praha Pól růstu v rámci výzvy č. 37 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II v prioritní ose 4 Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti projekt „Modernizace ZŠ Campanus II“.
4. v rámci operačního programu OPVVV v rámci výzvy č. 02_16_023 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I v prioritní ose 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzděláváním.
Škola se zapojila do těchto projektů:
- ve spolupráci s Novou školou, o.p.s. realizovala projekt „Školní čtenářský klub: inkluzivní prostředí pro rozvoj čtenářské a jazykové gramotnosti“ v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR
- stala Tréninkovou školou programu Učitel naživo, který určen absolventům vysokých škol, kteří chtějí učit děti na druhém stupni základní školy nebo na střední škole.
- Škola se aktivně zapojila do přípravy i následných aktivit místního akčního plánu (MAP) Prahy 11. Díky těmto aktivitám došlo k výraznému zlepšení spolupráce mezi školami JM, ke sdílení příkladů dobré praxe mezi učiteli, ke zlepšení řízení
a plánování ZŠ.
Jednou z aktivit MAP byl i dotazníkový výzkum veřejného mínění. Celkové výsledky ankety jsou uveřejněny na https://www.praha11.cz/cs/skolstvi/mistni-akcni-plan-rozvoje-vzdelavani-pro-prahu-11/aktuality/
Předkládáme výsledky respondentů ZŠ Campanus, za naši školu se tohoto průzkumu zúčastnilo 252 rodičů.
Všem rodičům, kteří se dotazníkového šetření zúčastnili, děkujeme za pozitivní odpovědi a za podporu školy.
Jaký pocit ve vás škola vyvolává? |
|
|
neutral/neutrální |
13 |
5% |
smile/usměj se |
152 |
60% |
love/milovat |
59 |
23% |
boring/nudný |
5 |
2% |
disgust/hnus |
0 |
0% |
anger/hněv |
4 |
2% |
Ostatní |
19 |
8% |
|
252 |
|
Dává škola rodičům všechny informace, které potřebují? |
|
|
ano |
215 |
87% |
ne |
33 |
13% |
|
248 |
|
Nabízí škola dostatek zájmových aktivit a kroužků? |
|
|
1 – málo |
14 |
6% |
2 |
14 |
6% |
3 |
27 |
12% |
4 |
157 |
69% |
5 |
11 |
5% |
6 |
2 |
1% |
7 – příliš |
1 |
0% |
|
226 |
|
Jak často jezdí žáci na exkurze, výlety a pobyty? |
|
|
1 – málo |
8 |
4% |
2 |
10 |
4% |
3 |
19 |
9% |
4 |
161 |
72% |
5 |
13 |
6% |
6 |
1 |
0% |
7 – příliš |
11 |
5% |
|
223 |
|
Jaké má škola vnitřní vybavení? |
|
|
1 – špatné |
0 |
0% |
2 |
1 |
0% |
3 |
0 |
0% |
4 |
26 |
10% |
5 |
50 |
20% |
6 |
130 |
52% |
7 – skvělé |
42 |
17% |
|
249 |
|
Jídlo ve školní jídelně je podle Vás: |
|
|
1 – nekvalitní |
7 |
3% |
2 |
10 |
4% |
3 |
19 |
8% |
4 |
48 |
19% |
5 |
51 |
21% |
6 |
68 |
27% |
7 – kvalitní |
45 |
18% |
|
248 |
|
Doporučil/a byste školu vašim známým? |
|
|
1 – určitě ne |
0 |
0% |
2 |
6 |
2% |
3 |
6 |
2% |
4 |
21 |
8% |
5 |
24 |
10% |
6 |
66 |
26% |
7 – určitě ano |
129 |
51% |
|
252 |
|